Pilnā biznesa apkalpošana

Nestandarta situācijas

Arī mūsu nozarē ir savi standarti tāpat, kā jebkurai spēlei ir savi noteikumi. Tomēr dažreiz problēmas risinājums slēpjas citur, nevis tur, kur to meklē.

Noslēdzot darījumu, partneri bieži vien nepievērš pietiekamu uzmanību daudziem līguma punktiem.

Sadarbības laikā starp bijušajiem partneriem noteikti ir bijis daudz nozīmīga. Bet pievērst uzmanību sīkumam, kuram ir izšķirošā nozīme, palīdzēt atcerēties šādu sīkumu un pierādīt tā notikšanas faktu – tā ir māksla.

Svarīgi zināt ko darīt, kad pret klientu kāds uzsāk „nestandarta” darbības.

Svarīgi, pieņemot nestandarta lēmumus, vienmēr ievērot likuma noteikumus.